You are viewing an unstyled version of this page.
Either your browser does not support Cascading Style Sheets (CSS) or
CSS styling has been disabled.
Az EMSET projekt
Az EMSET pre-pilot projekt
Projekt neve: Eurocab Madrid – Seville European Tests
Résztvevők:
Projekt koordinátor: CEDEX
Partnerek:
ALSTOM BELGIUM
ADTRANZ
ALCATEL (ES)
ANSALDO TRASPORTI
CEDEX
CSEE TRANSPORT
DIMETRONIC
ALSTOM TRANSPORT S.A.
RENFE
ALSTOM TRANSPORT S.p.A.
SIEMENS AG
TIFSA
ALCATEL (DE)
WESTINGHOUS
Projekt ideje: 1996.10.01 – 1999.06.30
Projekt célja: Az EMSET legfőbb célja az első lépés megtétele volt az ERTMS/ETCS fedélzeti alrendszerének (EUROCAB) alapvető funkcióinak validációja felé,
valamint az interoperabilitás vizsgálata a különböző rendszerek között. A
tesztek egyrészt laboratóriumokban, másrészt a Madrid-Sevilla vonalon zajlottak.
A projekt több részből állt: a tervezéstől a tesztek meghatározásáig; a pálya és
a járművek kiépítésétől a teszteszközök kifejlesztéséig; valamint az Eurocab
prototípusának és az STM-ek meglévő nemzeti rendszerekkel való együttműködésének
teszteléséig nagy területet ölelt fel. A tesztfázisok három fő csoportja a következő:
A. FFFIS egyezőségi tesztek - EMSET ipari laboratórium
Kutatási szerződés
Eurobalise, Euroradio FFFIS tesztek
Eurobalise, Euroradio teszt-specifikációk
B. Integrációs tesztek - EMSET laboratórium
1. fázis (1998-99)
Teszteszközök verifikációja és validációja
Eszközök és berendezések integrálása
2. fázis (1998-99, 1-es és 2-es szint)
A szintek közötti interoperabilitás verifikációja különböző beszállítóknál
FFFIS tesztek: Eurobalise, Euroradio
3. fázis (1999, 1-es és 2-es szint)
Fedélzeti funkcionális és interoperabilitási tesztek az EMSET teszt-specifikációk alapján
C. Fedélzeti funkcionális és interoperabilitási tesztek - EMSET vonal
1999, 1-es és 2-es szint
Fedélzeti funkcionális és interoperabilitási tesztek az EMSET teszt-specifikációk alapján
Az EMSET vállalkozás folyománya, hogy szépen sorban valamennyi EUROCAB eszközből elérhetővé vált az első EEIG SRS 4.A szerint igazolt példány, valamint az EURORADIO és az EUROBALISE laboratóriumi tesztek is végrehajtásra kerültek.
Ez a projekt bár nem komplett ETCS teszt volt, mégis alapjaiban járult hozzá az ETCS valós rendszerré fejlődéséhez, s megalapozta a további munkálatokat. Bár bizonyos tesztek és validációk nem fejeződtek be az ETCS-VB projekt kezdetéig, mégis a hazai teszt során sok eredményét felhasználták az EMSET-nek. Következzen végül pár kép e méltán híres korai ETCS tesztről.
A RENFE teszt-szerelvény (középen)
felszerelése a “La Sagra” műhelyben