2005. március 17-én írták alá az ERTMS Memorandum of Understanding-et, azaz az egyetértési nyilatkozatot. A linkre kattintva letöltheti az aláírt változatot, pdf formátumban.
2006. december 12-én írta alá a "D" jelű ERTMS korridor Egyetértési nyilatkozatát Spanyolország, Franciaország, Olaszország és Szlovénia közlekedési minisztere. A linkre kattintva letöltheti az aláírt változatot, pdf formátumban.
A magyar közlekedési miniszter által 2007. április 12-én szentesített csatlakozó jegyzéket, amely hivatalosan is az Egyetértési nyilatkozat integráns részét képezi ide kattintva érheti el.
2007. május 22-én írták alá az "E" jelű ERTMS korridor érintett országainak közlekedési minisztériumi megbízottjai az Egyetértési nyilatkozatot. A linkre kattintva letöltheti az aláírt változatot, pdf formátumban.
2008. július 4-én írták alá az újabb ERTMS Memorandum of Understanding-et, azaz egyetértési nyilatkozatot, ezúttal az ERTMS fejlesztések felgyorsítását célozva. A linkre kattintva letöltheti az aláírt változatot, pdf formátumban.
Az FFB a Funk Fahr Betrieb rövidítése, amely egy Németországban kifejlesztett, rádió alapú vonatbefolyásolást megvalósító rendszert takar. Az FFB jószerivel az ETCS előfutárának tekinthető. A linkre kattintva elolvashatja a 2001-ben az Országos Tudományos Diákköri Konferencián (TDK) a Műszaki Tudományi szekcióban I. helyezést nyert pályamunka előzetesét.
A linkre kattintva elolvashat egy rövid összeállítást a rádióhullámokról és a rádiótechnikában alkalmazott antennákról, illetve azok főbb tulajdonságairól.
A linkre kattintva elolvashat egy 2002-ben a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen megvédett diplomamunkát, amely vasútvonalak mikroszimulációs (kapacitás)vizsgálatával foglalkozik.